Raport #Instazabytki
Zachęcamy do lektury najnowszego raportu przygotowanego przez zespół Instytutu Badań Organizacji Kultury – IBOK dotyczący popularności atrakcji dziedzictwa na Instagramie.
Badanie, którego wynikiem jest niniejszy raport, ma charakter ilościowy. Jego celem było wskazanie, które z atrakcji dziedzictwa (muzeów i zabytków) cieszą się największą popularnością na Instagramie. Dodatkowo chcieliśmy sprawdzić, czy atrakcje z największą frekwencją są również najpopularniejsze na Instagramie. W niniejszym opracowaniu jako główną technikę badawczą wybrano analizę danych zastanych o charakterze ilościowym – ogólnodostępnych statystyk z wybranych profili na Instagramie.
Raport został przygotowany przez zespół badawczy w składzie: dr Agnieszka Konior, dr Weronika Pokojska, Maja Paszkowska, Maria Konrad, Olga Kosińska, Klara Korejba, Krzysztof Kula, dr Agnieszka Szostak, dr Michał Wójciak
Zobacz również

Raport badawczy: „Dzień Otwarty Muzeów Krakowskich. Kondycja i przyszłość”
22 marca 2023
Publikacja „Badania w sektorze kultury. Dostępność” – nabór abstraktów
14 lutego 2022