Dawid Lewandowski. „Kultura na socialu, czyli media społecznościowe w sektorze kultury”

Kultura na socialu, czyli media społecznościowe w sektorze kultury

Tematem wystąpienia będzie wykorzystanie mediów społecznościowych, jako współczesnego nośnika (promocji) kultury. Jak social media wpływają na współczesnego odbiorcę, szczególnie pokolenie Z? Czy pełnią wyłącznie rolę promocyjną, a może czasem już zastępują kontakt z realną kulturą i jak przełożyła się na to pandemia COVID-19?

W czasie webinarium scharakteryzowane zostaną oczekiwania internetowych odbiorców względem sektora kultury, oraz podane przykłady angażującego i efektywnego działania przez wybrane polskie instytucje.

Termin: 15 lutego 2023, godz. 12:00

Miejsce: on-line (link wyślemy do zapisanych osób)

Prowadzący: Dawid Lewandowski

Od 2013 roku działał jako artystyczny bloger, dziś dzieli się z twórcami praktyczną wiedzą dotyczącą promocji w social mediach, szczególnie na Instagramie. Absolwent Sztuki Mediów na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, oraz Psychologii Reklamy i Komunikacji w Wyższej Szkole Bankowej. Doświadczenie zdobywał w dziale PR Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu, pracując przy wystawach artystów, jak Marina Abramović, Helmut Newton, Edward Dwurnik etc. Od dwóch lat prowadzi własną działalność, współpracuje z markami osobistymi – szczególnie tymi z branży kreatywnej, agencjami i magazynami o kulturze. Od 2019 roku pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Fundacji ZW instytucji opiekującej się dorobkiem twórczym Natalii LL. W maju 2022 wydał e-book “Artysta na socialu” będący podręcznikiem mediów społecznościowych dla twórców wizualnych.
https://instagram.com/artystanasocialu/
https://skiskistudio.pl

Webinar realizowany w ramach cyklu „Teoretycznie praktyczne spotkania o zarządzaniu kulturą”.