Webinar: TikTok w służbie kultury, współczesne narzędzie kreowania społeczności i angażowania odbiorców (15.11, 12.00)

Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu Teoretycznie praktyczne spotkania o zarządzaniu kulturą. Tym razem o TikToku jako współczesnym narzędziu angażowania odbiorców opowie Katarzyna Bujak.

Webinarium „TikTok w służbie kultury: współczesne narzędzie kreowania społeczności i angażowania odbiorców” skupia się na roli tytułowej platformy w zarządzaniu relacjami przez instytucje wystawiennicze. Podczas spotkania prelegentka przedstawi powody, dla których obecność muzeów w mediach społecznościowych, szczególnie na TikToku, jest współcześnie kluczowa dla efektywnego budowania i utrzymywania relacji z odbiorcami. TikTok, jako nowe i dynamiczne medium, otwiera przed instytucjami kulturalnymi zupełnie nowe możliwości. Przedstawione zostaną najnowsze dane, które ujawnią, ile czasu użytkownicy spędzają na tej platformie oraz przeprowadzona zostanie analiza wyników badań, które ukazują jak TikTok staje się ważnym narzędziem w kulturze i sztuce, co pozwoli nam spojrzeć na tą platformę z zupełnie nowej perspektywy. W trakcie spotkania prelegentka przedstawi jakie strategie są skuteczne i jakie treści przyciągają uwagę na tej platformie oraz, dlaczego zarządzanie relacjami jest niezwykle istotne zarówno dla instytucji wystawienniczych, jak i ogólnie w świecie zarządzania. Tematyka webinaru pomoże odkryć jak TikTok rewolucjonizuje sposób w jaki instytucje kulturalne budują relacje z publicznością.

Termin: 15 listopada 2023 r., godz. 12:00
Miejsce: on-line (link wyślemy do zapisanych osób)
Link do formularza zapisów: https://forms.gle/u4EcT5LzKeMgP2hm7
Prelegentka: Katarzyna Bujak

Katarzyna Bujak jest tegoroczną absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie ukończyła studia z wyróżnieniem na kierunku Zarządzanie kulturą i mediami. Obecnie kontynuuje edukację na studiach magisterskich na Uniwersytecie Girony w Hiszpanii. Jest pasjonatką zarządzania projektami, organizacji festiwali i innych wydarzeń kulturowych, a jej obszarami specjalizacji są zarządzanie, audience development oraz marketing kultury. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje szeroki zakres działań, od koordynacji różnych aspektów wydarzeń po opracowywanie i wdrażanie strategii mediów społecznościowych w celu zwiększenia widoczności marek. Katarzyna Bujak ma również doświadczenie w pracy z muzeami, teatrami, artystami i partnerami zewnętrznymi, co przyczynia się do sukcesu planowania i realizacji różnorodnych wydarzeń. Jest również nauczycielką języka angielskiego, a prywatnie – zagorzałą fanką przeglądania treści na TikToku.