Badania publiczności Bramy Poznania na zlecenie Poznańskiego Centrum Dziedzictwa
Zespół Instytutu Badań Organizacji Kultury – IBOK, w składzie: dr Anna Góral, dr Agnieszka Szostak, wraz z Iwoną Parzyńską na zlecenie Poznańskiego Centrum Dziedzictwa prowadzi badania odbiorców interaktywnej wystawy w oddziale Brama Poznania.
Celem badania jest poznanie opinii osób odwiedzających na temat wystawy – jej elementów aranżacji, interaktywności oraz prezentowanych treści. W ramach badania prowadzone będą:
- Obserwacje odwiedzających odbiorców podczas zwiedzania wystawy.
- Wywiady indywidualne i grupowe (tzw. fokusy) z odwiedzającymi.
- Krótkie wywiady indywidualne ze zwiedzającymi, trwające 5 – 7 minut.
- Spacery badawcze polegające na wspólnym zwiedzaniu i rozmowach na temat wystawy.
W efekcie powstanie raport podsumowujący wyniki badania, który posłuży pracownikom Bramy Poznania do udoskonalenia wystawy, tak aby lepiej odpowiadała potrzebom jej odbiorców.
Termin realizacji: wrzesień – grudzień 2022
Zobacz również
![Wyniki badań publiczności Teatr Studio](https://www.ibok.org.pl/wp-content/uploads/2023/03/ProfilOgolonyStudioPostCariselle_10-500x380.jpg)
Raport z badania publiczności dla warszawskiego Teatru Studio
27 marca 2023![Dostępność polskich muzeów dla odbiorców międzynarodowych](https://www.ibok.org.pl/wp-content/uploads/2023/01/Dostepnosc-muzeow-dla-odbiorcow-miedzynarodowych-500x380.png)
Dostępność polskich muzeów dla odbiorców międzynarodowych
23 stycznia 2023![](https://www.ibok.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/BwSK_abstrakty-500x380.png)